torsdag 11 augusti 2011

The voyage, heh

Dag 11: Hit vill jag resa!
Rätt svar: Överallt

Som man önskar att det gick. Men här får ni de tre som står högst i kurs för mig nu!

1. Paris

Herregud, jag dör om jag inte får åka dit snart. Språket (mmm!), folket, staden - allt! Om allt går som det ska, hoppas jag på att få åka dit efter studenten nästa år. Yessss!!!

2. Venedig

Sägs vara en väldigt vacker stad, och visst måste man se den innan den försvinner? Sen är det ju inte helt fel med italienska heller! (Måste säga att jag är fruktansvärt sugen på att åka och se Rom också, med tanke på hur mycket vi har läst om det på latinet.)

3. London

Ja, såklart. Måste åka dit snaaaart.


Sen så hade ju inte Amsterdam, Kina, Nice eller typ Berlin varit helt fel heller. Eller varför inte kära New York?

Hmm... Det ser ut som om jag tror att Kina är en stad när den står så i mitten. Men jag är inte så dum. Faktiskt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar