onsdag 3 augusti 2011

Aargh!

Jo, förresten. Previously on the Pink Penguins series:

1. Var hemma hos bästa Karin igår och såg lite film. Mycket trevligt måste jag säga, även om hunden kanske inte borde äta kattmat någon mer gång...

2. Hade i natt en dröm där jag tappert slogs mot Dödsätarna. Tydligen så är jag inte så värst bra på att duellera då jag hela tiden glömde bort trollformler och av misstag träffade de som stod på min sida... Drömmen blev sedan än mer bisarr då jag helt plötsligt VAR Kalle Anka eller något och svävade runt i ett ljust rum tillsammans med Musse Pigg och Långben och var allmänt förvirrad. Ärligt talat, jag blir lite bekymrad över min mentala hälsa ibland?! Kanske är det dags att ringa männen i vita rockar...

3. Men sedan, ska ni få höra, var jag duktig och övningskörde hela vägen till stora stan *host* utan att köra in i någonting! Ojojoj. Stötte dessutom på Björn Hellberg som log och nickade mot mig. Gud så cool man kan vara!

Och sist vill jag bara uttrycka min oro över Karins katt. Jag vet inte, men jag tror han planerar "to stab Davy Jones's heart", ta över skeppet och bli den nya (nästan)enögda och ondskefulla kattkaptenen?!

2 kommentarer: