tisdag 9 augusti 2011

Oh, excusez-moi !

Dag 9: Min första kärlek

Ååh, jag har alldeles glömt bort att blogga idag! Ber så hemskt mycket om ursäkt då. Jag har inte varit hemma, utan tillbringade större av delen av dagen i stan tillsammans med min ginger (mwahaha) och kära R. som jag förövrigt inte träffat på alldeles för länge! Det var mycket trevligt i alla fall, och det har ingenting alls att göra med min första kärlek.

Som jag borde skriva om nu då. Är det ju tänkt. Men guuud vad tråkigt?! Och egentligen borde jag ju ha bett om ursäkt innan för att jag inte skrev igår då. Men äsch, ni överlevde ju, eller hur?

Ursäkta svamlandet. Så... min första kärlek alltså. Inte för att jag kommer ihåg det, men om vi pratar om första kärlek som när man var liten så antar jag att det var en av de kära barndomskompisarna när jag var tre.

Och självklart finns det en film där jag pussar honom. Det är så gulligt... Verkligen. *Himlar med ögonen så att de som inte förstod ironin ska förstå den nu*

Finns inte så mycket att säga om det, är jag rädd. Eftersom jag inte minns det, alltså. Men snackar vi istället om kärlek som riktigtpåriktigt, så var det inte så länge sen. Fast det pratar vi inte om.  Hush, hush, flickor små.

Ja, och så du då, LåtsasLasse.

3 kommentarer:

  1. Den där första kärleken, det är någon jag känner va? ;)

    SvaraRadera
  2. Det var du <3 Haha, nej men måste väl vara Andreas (suck) om man kollar videon... Men första jag minns är nog Rickard, som var din oxå om jag inte minns fel? ;)

    SvaraRadera
  3. Andreas asså? Det hade jag inte gissat :D Jag kommer ihåg hur vi jagade Rickard runt hela trädgården för att kunna pussa honom, stackarn xD

    SvaraRadera