lördag 23 augusti 2014

Sommaren är kort

Jag balanserar mellan att satsa på bloggen och på att lägga ner den. Antagligen kommer jag hamna någonstans i mitten, som vanligt. Jag är ju så duktig på att ta tag i saker.

HOST.

Men jag kan väl i alla fall ge en lite update, medan jag funderar.

Sommaren har varit bra. Jag har inte umgåtts riktigt så mycket som jag tänkt, men har ändå hunnit med midsommar, båthäng, London, camping, Skellefteå och födelsedagsfirande. Och en massa jobb, såklart. Nu är jag tillbaka i Uppsala, för gott. Sitter vid Fredriks skrivbord medan han är och dissekerar lite grann (på sin fritid... de är inte kloka, läkarstudenterna). Jag försöker förbereda mig inför de två intervjuer jag ska på i början i nästa vecka samtidigt som jag försöker att inte tänka på dem så jag inte ska bli för nervös.

Men FATTA om jag får jobb. Då tror jag fan jag dör av lycka.

Money, money, money, must be funny, in a rich man's world.

Och sen vore det ju kul att få jobba på ett nytt ställe, träffa lite nya människor. Kanske få lära mig kassan.

Mmmm...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar