måndag 29 oktober 2012

I stället för att skriva rapport

...kan man alltid fundera ut storslagna planer. Det är alltid kul, eller hur? Jag menar, NaNoWriMo börjar på torsdag (google is your friend, vem orkar förklaringar?!) och är det inte dags att börja skriva nu? Dessutom har jag nyss föresatt mig att besöka samtliga Sveriges kommuner. Hittills har jag varit i Uppsala.

Bra, va?

Nej, men. Det vore väl mysigt. Kör stort och satsar på Stockholm och Danderyd på torsdag. Kommer bli epic. Eller något i den stilen.

Vad mer?

Jo. Har ju min lilla scrap book-bok. Den borde man ju ta tag i. Och plugget, så klart. Sedan har jag ju X antal 1000 bilder som man skulle kunna redigera, nationsliv att engagera sig i, böcker att läsa, filmer att se, språk att öva. Bakat har jag inte gjort på ett tag... Eller tecknat.

Hej, ge mig en duk i julklapp, tack. Snällt! Gärna ett staffli också, om du orkar bära hit det.

Sedan skulle man ju träna också...

Jag ångrar mig, önskar mig extra timmar till dygnet och lite energidryck i stället. Okej? Okej.



Såhär kan det se ut när man går på gasque. Säksy läjdäj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar