tisdag 15 maj 2012

Vad hände där?

Jag är i lite lätt chocktillstånd. Faktiskt. Jag har haft en sån otrolig tur idag. Undrar om det är för att jag har halvnamnsdag? Det här har hänt:

1. Jag behövde bara gå på en lektion idag, vilket betydde att jag kunde sitta och "pyssla" i bildsalen hela dagen. Helt okej.

2. Det var inte lika kallt idag.

3. När jag satt i biblioteket ringde telefonen. Jag tänkte först inte svara för jag kände inte igen numret men gjorde det iaf. Det var några som ringde för att höra om jag hade deltagit i en tävling? Ja, sa jag. (Det var med yrkeshögskolan). De hade goda nyheter, sa de. Jag har tydligen vunnit en iPad. Vilket är för bra för att vara sant. Jag är övertygad om att jag kommer vakna snart. Har nog aldrig vunnit något förut... Herregud!

4. Hade tänkt skicka in till ett stipendie, men hade glömt och det är sista dagen idag. Så jag skulle få skynda mig. Går in och ska kolla upp, då har det blivit uppskjutet en månad! Ha! Yes, yes, yes!

5. Det visar sig att mitt järnvärde är alldeles för lågt. Vilket är bra, för då fattar jag varför jag är så sjukt trött. Ingen cancer då, trots allt! (Hahaha...)

Det går bra nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar