fredag 18 maj 2012

Today

Måste säga att jag är på ganska bra humör nu, asså. Lyssnar lite på älskade Vreeswijk och ska strax värma på lite pizza, innan jag styr kosan mot centrum för lite film och frukt.

Om ni vill veta så har jag varit inne och handlat lite idag. Hade ett sånt fantastiskt flyt så det finns inte. Tack vare lite presentkort, rabatter osv fick jag foundation, puder, concealer, två nagellack (IsaDora), cykelbyxor, steps (strumpor), strumpbyxor, en tröja, deo, mascara, en sjal och mat för mycket mindre än jag räknat med. Så jag är nöjd!!!

Nu får ni en egobild. Ojoj. Har det hänt förut?!



 Och nej, det är inte jag på de två andra. Det hoppas jag ni förstod. Vovvarna har varit och fixat pälsen, så de är som två små råttor nu. Om ni ville veta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar