söndag 1 januari 2012

Ciao belli!

Nej, men se där! Jag är tillbaka. Både jul och nyår har passerat, och oj vad trevligt vi hade det. Nu är det ett nytt år, en ny start och tro fan att detta året ska bli bättre! Jag börjar det nya, vackra, förhoppningsvis sjukdomsfria året med godisförbud (nästan iaf) och filmer. Nu sitter jag och skriver lite (hur kan jag så ofta glömma hur mycket jag tycker om det?!) och läser igenom lite gamla dokument. Jag har ju mest spontana texter och sådant dock...

Disciplin? Vad är det?

I vilket fall som helst, hittade ett flera år gammalt dokument. Började nästan skratta lite faktiskt, inte dåligt vad konstig man varit...

"Det var under det 21:a århundradet, då Paris Hilton hade makten över folket och alla ägde en spikmatta, som denna historia utspelade sig. Polarisarna smälte, som följd utav tvättbjörnarnas osunda leverne, och rädslan för att inte vara som alla andra växte sig större för var dag som gick. Den ledande djurarten kallades fjortisar och planeten kryllade av dem. "

1 kommentar:

  1. HAHAHAHAHA, dör lite åt det där sista asså xD

    SvaraRadera