fredag 29 juli 2011

Stormens öga

Känner starkt att jag borde ta tag i mitt liv nu, eller göra något annat som är så där meningsfullt och inspirerande. Några idéer? Nej? Ni får gärna informera mig om ni kommer på något, det är ganska stormigt i mitt huvud nu - minst sagt - och det verkar som om alla goda tankar har kapsejsat. Eller drunknat.

Något dåligt har hänt med dem, i vilket fall. Jag har skickat ut räddningstjänsten på jakt efter dem, och vi ber och hoppas att de kommer hitta dem vid liv och utan skador.

Var var jag? Jo, hela den där jagbordetatagimittliv-grejen. En tuff nöt det där, och jag vet inte riktigt var jag ska börja. Med de klassiska Vem är jag?, Vad vill jag? eller kanske något så svårt som Vad ska jag äta till middag?! Känner mig rätt och slätt förvirrad just nu och vet inte hur jag ska förhålla mig till någonting. Jag menar, skolan börjar om en månad och jag är trassligare än sladdarna till de där dåliga hörlurarna som skräpar hemma i någon låda...

Vill ni ha fler detaljer om sagda lurar? De är svarta, fula och befinner sig i andra lådan från vänster i min byrålåda. Tillsammans med lite fler fula lurar och underbaraste Monty Python.

Hur ska man orka med allt som skolan för med sig när man knappt orkar med ett sommarlov? Det är veckans fråga, fundera ordentligt för ni har chansen att vinna en Nikon D90 med allt vad det innebär!

Nej, jag ljög. Vart skulle jag få en sådan kamera ifrån? Duh...

Och nu börjar den kursiva texten ta över detta inlägg... Bäst jag slutar. Här får ni en liten intetsägande bild, tillägnad min kära ginger för att hon inte ville äta tacos med mig. Skäms!

1 kommentar: