söndag 24 juli 2011

Ett

Rosa pingviner, alltså. Är de inte underbara?

Åh, förlåt. Jag kanske borde presentera mig själv:
Namnet är Sofie, jag ska börja tredje året på samhällsvetenskapliga programmet till hösten och spenderar för tillfället sommarlovet med att umgås med de kära vännerna och att göra ingenting, ack så underbart. Är hopplöst förtjust i böcker och det franska språket. Och så klart att skriva. När andan faller på. Ibland. Om jag orkar. Ja, ni kanske förstår. Jag startar delvis bloggen för att få lite fart på det där. Skrivandet, menar jag. Vi får se om det fungerar!

Va? Ursäkta?

Vad jag ska skriva om? Jaha! Jo... Mitt oerhört intressanta liv såklart, och böcker... Kanske att jag lägger upp lite bilder, lite listor (mmmm, listor...), lite lycka och sorg. Det kan hända att ni tvingas läsa något random försök på att vara duktig och kreativ.

Ja, jag betvlivlar inte att jag redan har en läsekrets. (Jag vet att du är där, LåtsasLasse, min gode vän!)

Nej, nu ska jag inte göra er något mer besvär. Vi ses nästa gång andan faller på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar