tisdag 17 juli 2012

Flitig som en myra

Nej men. Sedär.

Det gick ju bara några veckor. Eller kanske en månad. Lever ni? Lever jag? Tveksamt, vet inte om jag hänger med i allt som händer just nu. Känner mig som ett myrlejon. (Google is your friend!) Jag skulle behöva en paus alltså. Eller inte.

Kom till saken!

Jo, ja. Någon poäng finns här inte, det får ni leta efter någon annanstans i cyberrymden. Ville bara meddela att jag till slut har hittat min väg till riktiga Photoshop och försöker nu förstå mig på det, vilket inte är så lätt om man är van vid versionen för 'dummies', aka Elements. Blev dessutom lite irriterad när jag inte hittade något sätt att räta upp min bild på. Hade man inte kommit så långt när man skapade (gud, töntigt ord!!!!...!!!.1!!) 6.0:an, om man kan säga så, eller är det min otekniska sida/mitt dåliga lokalsinne som spökar?

Ingen vet.

Fantastiskt, verkligen. Och framför allt, ambitiöst.

Eller inte!

1 kommentar: