måndag 27 februari 2012

Bokrea!

Hämtade ut mina böcker idag! Underbaaaaaart! Hahaha... Paketet var dock lite större än jag väntat mig, så fick kalla efter extraskjuts för att kunna ta mig hem. Inte alltid så bra det där med klena armar. Men paketet såg i alla fall ut såhär:


Känner mig som världens shopaholic nu också. Åh herregud. Men så öppnar man paketet, och gissa vad? Jag trodde jag hade beställt 9 böcker (hehe), men där låg 10! Hah! Tydligen så innehöll boxen (se nedan) 6 böcker och inte 5, som jag trodde.


De är så fina! Inte lika fina som uppväxtklassikerna, men nog så!


Tjoho. Och de vanliga böckerna. Ni ska få en lista också, om ni är nyfikna. Som om... Men i alla fall!

Klassikerserien Repris: Äventyrsklassiker
Robinson Crusoe av Daniel Defoe.
De tre musketörerna I av Alexandre Dumas
De tre musketörerna II av Alexandre Dumas
Robin Hood av Rosemary Sutcliff
Skattkammarön av R.L. Stevenson
Jorden runt på 80 dagar av Jules Verne

Och de andra:
Rubinröd av Linzi Glass
Jellicoe Road av Melina Marchetta
Butterfly av Sonya Hartnett
Konsten att tala med en änkling av Jonathan Tropper


Nörd? Vem sa det?!?!?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar