söndag 6 november 2011

Ça fait mal

Har skrivit. Och skrivit. Och skrivit. Gud vad jag älskar uppsatser! Speciellt f*cking bild- och diktanalyser på franska! Där språket dessutom ska vara på högskolenivå!

Jo, eller hur.

Men det går väl framåt ändå. Även om jag kan tycka att det kunde gå liiiite snabbare. Och kanske, att det kunde bli lite bättre också. Men man ska inte vara girig! I vilket fall som helst så slipper jag snart ifrån det för dagen; om ett par timmar bär det av till middag hos Linn. Blir fint det! En annan bra sak, dessutom (vad har hänt med världen?!) är att kära lilla kommunen ska öppna stationshuset i alla fall. Bevisar bara att svordomar löser alla problem! (Se tidigare inlägg)

Och trots alla ovan hatyttringar gentemot uppsatser så älskar jag nog fortfarande den kära franskan. Vill inte tänka på hur det skulle låtit om den skulle ha varit på tyska ist...

2 kommentarer:

  1. Men tyska som är så fint? :(

    SvaraRadera
  2. Sluta ljug! Och det blir nog inget mvg om jag hade skrivit: Ich bin der kleine Mullvad om och om igen...

    SvaraRadera